Tutaj możecie się wypowiedzieć na temat innych seriali, które oglądacie (jeśli takie oczywiście są )
Kilka słów Waszej opinii i czy je polecacie innym.
Offline
Użytkownik
Polecam:
*Supernatural
*How I Met Your Mother
*Breakout Kings
*Lights Out
*Prison Break
*The Chicago Code
*Breaking Bad
*The Cape
*Pretty Little Liars
*The Vampires Diaries
*The Walking Dead
*Entourage
to by było na tyle, narazie...
Offline
Hmmmm, no najlepszy to jest zdecydowanie Internat ;D
ale bardzo lubię też:
CSI krymianalne zagadki Los Angeles/ Nowego Yorku/Miami (w tej kolejności)
Vampire Diaries
no i polskie zamułki:
Klan, Barwy Szczęścia, M jak miłość
Offline
Aktualnie oglądam lub niedawno skończyłem (i polecam, bo inaczej bym nie oglądał ):
Supernatural (Nie z tego świata), House MD (Dr House), Criminal Minds (Zabójcze umysły), Dexter, Mentalista, Lie to me (Magia kłamstwa).
Z innych, które już się dawniej skończyły, a także są warte obejrzenia: LOST (szczególnie pierwsze sezony), Detektyw Monk, Fear Itself i Masters of horror (to bardziej zbiory krótkich horrorów, nie wszystkie odcinki godne polecenia, ale można trafić na całkiem ciekawe), Harper Island (Wyspa Harpera) - jest tajemnica, są morderstwa, nikomu nie można ufać; Scrubs (Hoży doktorzy) - szpital na wesoło.
Z bardziej klasycznych pozycji, które od dłuższego czasu przewijają się w naszej telewizji i pewnie spora część osób ma już je obcykane, wybrałem 3, które także wypadałoby polecić: Miasteczko Twin Peaks (!), Z Archiwum X i Boston Public.
Offline
o tak! zapomniałam -Detektyw Monk też jest świetny z tą jego nerwicą natręctw i przestawianiem wszystkiego ^^
no i ... jak kończyłam podstawówkę chyba na TVP2 leciało "Życie dopoprawki" - jak dla mnie, serial świetny, ale...w tv zaprzestali go puszczać, a na znanych mi stronach z serialami nie mogę go znaleźć, szkoda...
Offline
Zasłużony dla Forum
Aktualnie oglądam tylko Prywatną Praktykę polecam go osobom lubiącym seriale typu Chirurdzy czy Ostry Dyżur.
Offline
Moderator
Obejrzana i oglądane:
El Internado, L'Internat, El barco, Rebelde, Rebelde Way, Lost, The Vampire Diaries, The Secret Circle, Zamknięta szkoła, Charmed, Kdabra, True blood, Heroes, Haven, Jericho, Prison Break, One tree hill, The middle, CSI: Miami, Roswell, Tajemnice Valemont, The secret life of american teenagers, Gran Hotel, Desaparecida, Hay alguien ahi...
dużo tego... nie chce mi się wymieniać...
Ostatnio edytowany przez Pysia141192 (2011-10-24 20:25:25)
"Kochać to niszczyć, a być kochanym to znaczy być zniszczonym"
The Mortal Instruments
"Jeśli spłoniemy, ty spalisz się razem z nami"
The Hunger Games
Offline
Świeżak
No to teraz ja xD więc tak polecam : Dr House , W11 , Detektywi ,Dlaczego ja ?? xD ( aktorstwo najleprze ) , Kości , Wzór
Offline
Użytkownik
Californication, Weeds, Dr. House, i oczywiscie El Barco
Offline